بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


جانواریو: می توانیم تراکتور را در تبریز شکست دهیم
هافبک تیم استقلال تهران با اشاره به بازی این تیم مقابل تراکتورسازی تبریز گفت: می توانیم تراکتور را در تبریز شکست دهیم. 
فابیو جانواریو روز شنبه خاطرنشان کرد:‌ بازی بسیار سختی را در دیدار با تراکتورسازی در تبریز داریم. 
وی ادامه داد:‌تراکتورسازی از امتیاز میزبانی بهره می برد و هواداران این تیم همیشه حامیان اصلی قرمزپوشان در تبریز بودند اما ما به این موضوع نباید فکر کنیم. وی افزود: مسئله مهم برای ما این است که بتوانیم در تبریز 3 امتیاز بازی را از آن خودمان کنیم و برای رسیدن به این هدف کار دشواری در پیش داریم. 
جانواریو گفت: تراکتورسازی یکی از مدعیان این فصل برای کسب عنوان قهرمانی است و این تیم در فصل گذشته نیز نایب قهرمان شده اما این موضوع باعث نمی شود که ما نتوانیم آنها را شکست دهیم. 
هافبک تیم استقلال عنوان کرد: استقلال این فصل به دنبال کسب عنوان قهرمانی می باشد و اگر می خواهیم قهرمان شویم باید در تمام بازی ها چه در خانه و چه در خارج از خانه پیروز میدان باشیم


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 29 / 7 / 1391برچسب:باشگاه استقلال,لیگ دوازدهم,هفته دوازدهم, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com